Olen Mikkelissä asuva freenlancer-toimija.

Teen musiikkia niin omissa projekteissa kuin muille käyttäjille. Esimerkiksi olen tehnyt sävellyksiä kahdelle teatteriryhmälle. Lisäksi toimin myös äänittäjänä, tuottajana ja miksaajana tarpeen mukaan. Äänityshommia teen tällä hetkellä kannettavan äänityskaluston kanssa niin "kotistudiossani" kuin muuallekin. Haaveena olisikin oma äänitysstudio.

Toimin myös kuvataiteilijana ja kirjoittajana. Kuvataidetta olen tehnyt myös kansikuviksi sekä mainoskäyttöön. Sanoitusten lisäksi olen kirjoittanut proosatekstejä, runoja ja mietelauseita. Tekeillä on myös kaksi kirjaprojekteja ja lisäksi minua on alkanut kiinnostaa toimittajan ura joten olen ruvennut tekemään myös lehtijuttuja. Myös yhteiset kirjaprojektit kiinnostaa mua.

Teatteriala on ollut yksi harrastuksistani sillä olen ollut näyttelijänä sekä runonlausujana. Nykyään musiikki, kuvataide ja kirjoittaminen ovat suurempia intohimojani elämässäni ja tulee olemaan jatkossakin.

Tällä hetkellä toimin sivutoimisena yrittäjänä UKKO-laskutuspalvelun kautta koska olen myös kuntouttavassa työtoiminnassa mukana mutta tulevaisuudensuunnitelmiin kuuluu oman yrityksen perustaminen.